Miért kulcsfontosságú a távfelügyelet?
A legjobb vagyonvédelmi rendszer is csak állandó távfelügyelettel nyújt valódi védelmet, hiszen a magas fokú biztonság megteremtéséhez nélkülözhetetlen egy olyan szolgálat, amely a nap 24 órájában fogadja és feldolgozza a beérkező jelzéseket, valamint megfelelő módon intézkedik rájuk, például a helyszínre küldi a kivonulószolgálatot. Habár sokan meg vannak győződve róla, hogy elég az, ha a helyszíni jelzés (sziréna/villogó) lehetőséget ad a közvetlen környezetben tartózkodóknak az azonnali reagálásra, ez az eseteknek csak elenyésző százalékában történik meg. Ezért fontos a távfelügyelet.
Miért válasszon minket?
-
29 év alatt 110.000 ügyfél választott minket,
-
Magyarország legnagyobb és legmodernebb távfelügyeleti központjával rendelkezünk,
-
kivonulószolgálatunk több mint 140 járműből áll,
-
24 órás szerelői ügyeletet biztosítunk,
-
a tartalék energiaforrásoknak köszönhetően még vészhelyzet esetén is több napra biztosítva van az ügyelet tápellátása. Akár az egész városban is lehet áramkimaradás, a távfelügyelet akkor is zavartalanul működik tovább.
-
a távfelügyeleti központ védett terrortámadások (lövés, bomba- vagy gáztámadás) ellen, így pl. az összes ablakon golyóálló plexi található, illetve a héjszerkezete és valamennyi tartószerkezete legalább egy órán keresztül tűzálló.
Alapszolgáltatásaink havidíja*:
Kapcsolt telefonvonalas átjelzés |
|
Áfa nélkül |
Áfával |
Telefonos értesítéssel |
2.400 Ft – 3.500 Ft |
3.048 Ft – 4.445 Ft |
Kivonulás szolgáltatással |
3.000 Ft – 5.300 Ft |
3.810 Ft – 6.731 Ft |
GSM átjelző eszközzel |
|
Áfa nélkül |
Áfával |
Telefonos értesítéssel |
4.000 Ft – 5.400 Ft |
5.080 Ft – 6.858 Ft |
Kivonulás szolgáltatással |
5.500 Ft – 7.300 Ft |
6.985 Ft – 9.271 Ft |
Párhuzamos átjelzés |
|
Áfa nélkül |
Áfával |
Telefonos értesítéssel |
4.000 Ft – 5.400 Ft |
5.080 Ft – 6.858 Ft |
Kivonulás szolgáltatással |
5.500 Ft – 7.300 Ft |
6.985 Ft – 9.271 Ft |
*A díjak tájékoztató jellegűek, kérjen árajánlatot, visszahívást vagy ingyenes és azonnali helyszíni felmérést!
Kiegészítő szolgáltatásaink díjai elérhetőek a díjtáblázatban.
Mit kínálunk nagyvállalati ügyfeleinknek?
Nagyvállalatok esetében kiemelt szerepe van annak, hogy számos különböző felhasználói kódot ki lehet adni, és az ügyfélen múlik az is, hogy kinek milyen jogosultságot ad hozzá. Ha különböző kódot ad mindegyik beosztottjának csak be- és kikapcsolási joggal, akkor mindig pontosan tudhatja, hogy ki és mikor élesítette vagy kapcsolta ki a riasztórendszert. Ráadásul az is megoldható, hogy a nyitvatartási idő után dolgozó takarítónak kiadott saját kód csak bekapcsolni tudja rendszert.
Ehhez hasonlóan lehet többszintű értesítendőket is megadni. Pl. a takarító 3. szintű jelszóval kizárólag lemondhatja a riasztást, míg a középvezető akár 2. szintű jelszót is kaphat, hogy tájékoztatást kérhessen és egy műszaki hiba bejelentését is megtehesse. Az 1. szintű jelszóval rendelkező cégvezető, tulajdonos, stb. hatásköre pedig már az adatmódosításra is kiterjed.
Nagyvállalatok gyakran kérik azt, hogy bizonyos jelzéseket bizonyos időben figyeljünk, ezért létrehoztuk számukra az Időintervallum figyelés és az Elvárt esemény figyelése szolgáltatást. Így pl. jelezni tudjuk azt a cégvezetőnek, ha a megadott 15 percen belül nem távozott a telephelyre érkezését követően a beszállító, ráadásul az elmúlt hónap összes eseményét (nyitás-zárás, stb.) is megtekintheti, ha igénybe veszi eseménylista küldő szolgáltatásunkat.
Vállaljuk műszaki berendezések távfelügyeletét is, így pl. a hűtőgépek tápellátásának és hőmérsékletének ellenőrzését, a kazánok és klímagépek állapot- és hibajelzéseinek figyelését, valamint értéktárolók védelmét is ellátjuk (kasszáknál bankjegy csapdával, széfeknél pedig nyitás- és rezgésérzékelővel).
Hogyan intézkedik a távfelügyeleti diszpécser?
1. Alapesetben telefonon értesíti az eseményről az ügyfél által előre megadott illetékes személyek közül azt, aki elsőként elérhető, de támadásra utaló jelzés esetén nem telefonál, nehogy a hívással megzavarja a támadót, és ezzel tovább fokozza a veszélyhelyzetet.
2. A kivonuló szolgálatot a helyszínre küldve, az értesítendő személlyel folytatott telefonbeszélgetés révén vagy más szervezet (rendőrség, tűzoltóság, mentők, egészségügyi személyzet) bevonásával információt gyűjt a jelzés okáról.
3. Szükség esetén ellátja a távfelügyeleten rendelkezésre álló adatokkal, információkkal (pl. az orvosi segítséget kérő személy egészségügyi adatairól) a helyszíni intézkedést végző szolgálatot, szervezetet.
Kiemelten fontos számunkra, hogy a diszpécser csak akkor kezelheti befejezettként az intézkedést, ha az az ügyfél szempontjából megnyugtatóan zárult le (pl. kiszabadultak a liftben rekedt utasok).